سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

mahe asemoon

از دست دادن خاله هدی

1392/7/5 11:15
نویسنده : azin
143 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی قلب هرچند دلم نمی خواست این اتفاق بیوفته و من برات از چیزی بنویسم که داغونم می کنه...سپهرک مامان و بقول خاله هدی پسر خوشتیپ من امروز ما خاله هدی رو از دست دادیم ..دختر خاله بابا میلاد که مثل خاله بود برات و عاشقانه دوست داشت....افسوس افسوس افسوس

عزیز دل مامان خیلی دلم می خواست این اتفاق نمی افتاد و خاله هدی بود ...نمی دونم چطور از خوبیهاش برات بگم و حتما وقتی بزرگ شدی دوست دارم طوری توصیفش کنم که لایقش بود...

عشق مامانی خاله هدی رفت ولی کلی برات یادگاری گذاشت ..بلوز بافتی که اولین عید پوشیدی لباسی بود که خاله هدی از قبرس برات خریده بود و ژاکت بافت زرشکی که هنوز برات نپوشیدم و اسباب بازیهای قشنگی که برات خریده بودناراحت

همیشه می گفت اذین این پسرت خیلی نازه با چشماش با ادم حرف می زنه و وقتی اینترنتی با هم حرف می زدیم همش می گفت پسر خوشتیپ من چطوره؟؟الهی من قربونش بشم .....روحش شادناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mahe asemoon می باشد