سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

mahe asemoon

خوابیدن اقا سپهر

1391/11/7 10:34
نویسنده : azin
108 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر جونمقلب

 

از روز اولی که بدنیا اومدی نی نی خوبی بودی و جز یکی دوشب همش خوب خوابیدی و مامانی رو اذیت نکردی.

یادمه اوایل یعنی 1 ماه اول بعداظهرها نمی خوابیدی و یک کم بدخواب بودی..دلیلشم این بود شبها 12 ساعت کامل می خوابیدی و من  فقط واسه شیر خوردن بیدارت می کردم...خیلی وقتها طول می کشید تا بهت شیر بدم اخه لالا بودی و اصلا بیدار نمی شدی.

یک چیز جالب وقتی خوابت می گیره دهنتو کج میکنی و هی از خودت صداهای عجیب غریب در میاری اون لحظه دوست دارم گازت بگیرم  و حسابی فشارت بدم...

اوایل  وقتی نی نی چند روزه بودی وقت خواب بابایی بغلت می کرد و راه می رفت منم هی می گفتم بغلی میشه بعدا دچار مشکل می شیم ولی بابا میلاد می گفت فدای سر بچم خودم مخلصشم ...بچم الان نیاز به بغلمون داره...واقعا هنوز هم کمکم می کنه و خیلی وقتها موقع خواب تو بغل بابایی می خوابی..احساس می کنم به ارامش می رسی وقتی تو بغلشیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mosayeb
28 بهمن 91 14:19
سلاموبلاگ خوبی داریبه منم سربزن ونظربده.....اگه خوشت اومدلینکم کن.....منتظرتمااااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mahe asemoon می باشد