سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

mahe asemoon

یک اتفاق جالب

1392/3/4 22:44
نویسنده : azin
104 بازدید
اشتراک گذاری

عش مامان و باباقلب

امروز رفتی تو 11 ماه ..مامان قربون پسرش  بشه..امروز رفتیم قد و وزن کردیم شده بودی 9 کیلو..پسرم فیتنسه..نه چاقه نه لاغر نیشخند

یک اتفاق جالب امروز افتاده بود...اول یک چیزی رو بهت بگم مامانی..مامان حوری همیشه بهت میگه البالو..اخه اون معتقده چشمات شبیه البالو گرد و مشکیه و براقزبانفکرکن مامانی البالوخوشمزه

وقتی من میگم البالو همیشه واکنش نشون میدی و می خندی..امروز هی میگفتم البالوووووووو..البالووووووووووو،یهو با تغییر صدات انگاری گفتی البالو..منم زودی به بابایی گفتم و بابایی گفت جایی نگو بهمون می خندن اخه سپهر هیچ چیزی نمیگه فقط میگه اه اه..منم گفتم بیا امتحان کنیم منم گفتم البالو..حال کردم اخه خیلی واضح و بامزه با یک ته صدایی انگاری گفتی البالو...بابایی و مامان عادله کلی ذوق کردن و خندیدنماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mahe asemoon می باشد