سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

mahe asemoon

واکسن 6 ماهگی عزیزم

1391/11/28 14:30
نویسنده : azin
86 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مانیماچ

دیشب یک کم ابریزش داشتی و من ترسیدم نکنه دوباره سرما خوردی.ولی خداروشکر بخیر گذشت و من و شما و بابایی راهی مرکز بهداشت شدیم تا واکسن بزنی..

مامانی

ایندفعه یک کم بعد واکسن بیقرار بودی و یک کم گریه کردی..

 

ولی مامانی ساعت 10 خوابیدی و ساعت 12شب بیدار شدی و من و بابایی دیدیم بدنت داغه...وای مامانی تب کرده بودی هی نق می زدی و از خودت صداهای عجیب درمیاوردی..کم کم لباستو کم کردیم دیدیم نه دمای بدنت رو 38.5 مونده..به پیشنهاد بابایی لگن اوردیم و پاشویت کردیم..شما هم از خداخواسته دستتو می بردی تو لگن و اب بازی می کردی اصلا نمی تونستیم کنترلت کنیم..من به بابایی گفتیم این فسقلی تب داره!!!!تعجبتا اینکه دمای بدنت اومد پایین و تا صبح خوابیدیلبخند

عزیز مامانیقلب این واکسن زدنا واسه سلامتیته وگرنه من و بابایی که دل نداریم نی نی گولومون گری گریه کنه..الهی مامانی قربون اون چشای قشنگت بشه ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mahe asemoon می باشد